Alla inlägg den 26 september 2010

Av Hampus Wallentinsson - 26 september 2010 19:46

Hej


Jag är fantastiskt nöjd idag var inne och kollade val reslutatet för Nässjö kommunfulmäktige ocj jag konstaterade att jag inte kom in men hade ändå fått ihop 13 röster sex röster inne i stan och sju på landsbygden. Jag är otroligt glad och stolt nu vet jag att det finns tretton andra i Nässjö kommun som tycker samma sak som jag i handikapp frågorna.


Men jag har inte gett upp politiken utan nu fortsätter jag att marschera uppåt i listan till Nästa val. Mitt mål har heller inte varit att ta mig in i fullmäktige på en gång utan jag vill helt enkelt skapa mig ett namn. Och detta tycker jag att jag har lyckats väldigt bra med så jag är supernjöd nu har jag en plattform att bygga från.


Och till alla ni som har röstat på mig vill jag rikta mitt varmaste Tack.


MVH
Hampus Wallentinsson

Ovido - Quiz & Flashcards