Alla inlägg den 28 december 2010

Av Hampus Wallentinsson - 28 december 2010 10:56

Kära läsare!


Jag hoppas att ni har haft en riktigt skön jul och många fina paket. Det har i alla fall jag fått. Dagen före julafton fick jag ett sms av min kompis som lånar min lägenhet där stod det att jag hadde fått ett papper från Försäkringskassan. Jag fick nästan hjärtklappning. Men den 26 december kunde jag inte vänta längre jag ringde upp min kompis och frågade vad som stod i brevet. Och där stod det att jag hade fått min aktivitetsersättning på 100 procent. Det var en stor lättnad för mig eftersom jag har fått kämpa för att få rätt. De har hela tiden den här gången velat ge mig 50 % ersättning eftersom de TRODDE att jag hade ett arbete. Men jag fick rätt jag fick överklaga detta beslut och nu kan jag vara glad och nöjd i tre år till innan jag behöver ta tag i det igen.


Till alla läsare vill jag önska ett god fortsättning och ett GOTT NYTT ÅR!!

Hampus Wallentinsson

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards